close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
[靠櫃] 推SOGO忠孝館雅詩蘭黛櫃哥
Sep 30th 2013, 22:01, by akkcc

作者akkcc (kcc)

站內MakeUp

標題[靠櫃] 推SOGO忠孝館Estee Lauder雅詩蘭黛櫃哥

時間Mon Sep 30 22:01:18 2013

起因有點長 主要就是剛買了蘭蔻的基因賦活露覺得很好用 不過卻被朋友說 他也有用過蘭蔻基因賦活露,只覺無感 雅詩蘭黛的DNA特潤才叫極品 一聽之下驚為天人 手刀飛奔SOGO忠孝店(白色那棟)來去試用 很幸運遇到很sweet的櫃哥 細心解說外加教材手冊指導 無奈本人為敏感痘士 外加剛燒了一瓶蘭蔻回家供 便表明今天不打算消費 待回家面壁深思後方能決定 怎知!!! 櫃哥還是很和善地把剛剛介紹的保養品每一種都給我試用包 離去前幫我補妝外加體驗他們家的底妝產品 然後!! 又拿了粉底液試用包給我 怎麼會有那麼深得我心的櫃員來著 好想找他消費!可是我卻遲遲無法決定是否該敗DNA特潤呀... 只好趕快把他推薦給大家XD~~ 名片一時找不到不過我記得名字跟王仁甫很像 好像是叫王X甫 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.16.190 ※ 編輯: akkcc 來自: 114.45.16.190 (09/30 22:08)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyj4tc9bm81g 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()